|
|||||||
| Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag är en tjej på 15 år som alltid har varit missnöjd och mått dåligt över min näsa, iallafall så länge jag kan minnas, både min mamma och min pappa har 'fula' näsor och jag har fått ärva det, både stora näsborrar, stor bredd och själva näsbenet är högt. Ibland kan jag tillochmed sitta och gråte över min näsa eftersom den sänker mitt självförtroende något enormt. Jag vet att jag är väldigt ung men redan nu har jag börjat fundera på en näsoperation inte av skönhetsskäl utan för mitt eget självförtroende.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej jag är en 13-årig tjej som också är väldigt missnöjd med min näsa och har tänkt på det jättemycket senaste halvåret. Jag har en klump på näsan så det är hemskt att se mig i profil! Jag känner mig ful pga näsan, om det inte vore för den så skulle jag känna mig finare. Lider med dig, vi får väl vänta tills vi blir 18 eller tills vi har råd.
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kille, 16 år. Styrketränar & saknar bröstvävnad! Bröstimplantat! | Oregistrerad användare | Bröst - övrigt | 18 | 2011-04-30 15:06 |
| Op KKAB Jönköping 15 /4-10 | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 0 | 2010-03-11 10:05 |
| Missnöjd? | journalist | Övrigt/off topic | 0 | 2009-09-29 10:55 |
| missnöjd med förminskning | Lina_a | Bröstförminskning | 4 | 2009-01-18 01:19 |
| Förstora överkroppen - Kille 20 år | Oregistrerad användare | Övrig kroppskirurgi | 0 | 2008-05-05 17:15 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:56.

Linjär visning