Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Näsplastik

Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2010-05-10, 20:46   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard 15 år,missnöjd med näsa

Jag är en tjej på 15 år som alltid har varit missnöjd och mått dåligt över min näsa, iallafall så länge jag kan minnas, både min mamma och min pappa har 'fula' näsor och jag har fått ärva det, både stora näsborrar, stor bredd och själva näsbenet är högt. Ibland kan jag tillochmed sitta och gråte över min näsa eftersom den sänker mitt självförtroende något enormt. Jag vet att jag är väldigt ung men redan nu har jag börjat fundera på en näsoperation inte av skönhetsskäl utan för mitt eget självförtroende.

Svara med citat
Gammal 2010-05-15, 13:18   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Unhappy Samma här!!!

Jag har exakt samma story som dej, jag vet verkligen inte vad jag ska ta mej till och hur mina föräldrar skulle reagera om jag berättar vad jag vill... Och pengarna sen då, inte så lätt att hosta upp 45 lakan

Svara med citat
Gammal 2010-06-13, 00:34   #3 (permalink)
fulnäsan
Gäst
No Avatar

Standard också ful näsa!

Hej jag är en 13-årig tjej som också är väldigt missnöjd med min näsa och har tänkt på det jättemycket senaste halvåret. Jag har en klump på näsan så det är hemskt att se mig i profil! Jag känner mig ful pga näsan, om det inte vore för den så skulle jag känna mig finare. Lider med dig, vi får väl vänta tills vi blir 18 eller tills vi har råd.

Svara med citat
Gammal 2012-03-19, 22:40   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard vänta!

man ska vänta tills minst 18 år innan man gör en operation. Om kliniken går med på o operera en 15åring är dom inte seriösa....

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies