|
|||||||
| Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#31 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Jag hade nog på sätt och vis ganska tur, för jag fick aldrig så stor svullnad, verkar det som. Ingen reagerar alls på att jag opererat mig. Inte ens de som vet om det. De säger att det ser såpass naturligt ut att de inte tänker på det. ![]() Så ja, man kan ju säga att jag varmt rekommenderar Per Windh på Art Clinic.
|
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: May 2010
|
För att veta att de gjort ett "fult" jobb måste man ju veta hur de såg ut innan operationen.
Jag har opererat mig på Art Clinic, total näsplastik. Jag är väldigt nöjd med hur näsan ser ut hittils jämfört med innan, stor skillnad. Sedan tar det ju lång tid innan slutresultat kan bedömmas. Tålamod. / Nikita |
|
|
|
|
|
#35 (permalink) |
|
Member
|
Jag var på Art Clinic, gav 53.000:- . Det var en total näsplastik, både näsrygg, näshål och tipp gjordes om. För närvarande är det tippen som jag ännu väntar på att den ska bli mindre efter svullnaden,har gått fem månader nu. Önskar verkligen jag slapp göra om operationen...
|
|
|
|
|
|
#36 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
Member
|
Det kanske jag kan göra, när jag orkar fixa före-efter-foton. Men kan säga att det är stor skillnad,framför allt näsryggen, förr "höknäsa" fast utan knöl, nu en "skidbacke", mera feminint.Och betydligt mindre näsborrar.
Vad är det du vill göra med din näsa? |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Jan 2012
|
Ingen som har varit hos Peter Zachrisson? Har varit på 3 konsultationer hos honom och blir antagligen op i höst. Ska fixa näsryggen och tippen. Personligen tycker jag att han verkar bra, trevlig och ödmjuk. Åkte dit den tredje gången för att verkligen försäkra mig om att han förstod vad jag menade och han verkade lyssna på det jag sa. Men är ändå nyfiken på om någon har några erfarenheter av honom? Tack på förhand
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Body Tite Art Clinic | Jen | Fettsugning | 14 | 2011-10-30 19:51 |
| Art Clinic i Göteborg | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 0 | 2009-07-06 12:08 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:57.

Linjär visning