|
|||||||
| Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: May 2010
|
hej! jag är väldigt missnöjd med min näsa + haka. Min egen uppfattning säger att det bara är de "mjuka" delarna jag vill förändra. Bara utseendet frammifrån ej i profil (benet)
Men jag vill första bara gå och fråga en läkare vad man skall göra med mitt ansikte så jag kan uppskatta prisbild m,m och veta vad jag skall spara till. Känns dumt att betala 500:- för en konsultation när jag vet att jag ändå inte har råd nu, vill bara veta vad man kan göra och till vilket pris ( runt om kring då jag kanske väljer annan läkare sendare) någon som har tips på någon klinik som har gratis konsultation i stockholm? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Det är bara dåliga plastikkirurger som har gratis konsultationer. Dom får inga kunder om dom inte är gratis. Känns väldigt oseriöst. Ibland är det en sköterska eller någon annan helt otränad person som man får träffa på gratis konsultationer.
Tänk på att det är många plastikkirurger som inte gör näsplastiker för att det är så svårt. Det är självklart att dom plastikkirurger som är duktiga på näsplastiker tar betalt för konsultationen. Om du väljer att gå till en plastikkirurg bara för att konsultationen är gratis har du redan valt bort dom bästa plastikkirurgerna. |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ska en seriös konsultation verkligen få till så här? | Monis | Bröstlyft | 10 | 2012-05-20 20:10 |
| Gratis operation? | NathalieT | Bröstförstoring | 26 | 2012-04-28 01:30 |
| Inför min konsultation | conpros | Näsplastik | 0 | 2010-04-10 08:29 |
| Konsultation - Riikka Veltheim | Isa | Bröstförstoring | 0 | 2009-06-27 22:39 |
| Konsultation | annamaria | Bukplastik | 18 | 2008-09-29 08:54 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:02.

Linjär visning