|
|||||||
| Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Jag tycker folk skriver för mycket om misslyckade operationer, och ofta så är det ju så att de som inte är nöjda gärna skriver på forum, medans de som är nöjda inte gör det. Så jag tänkte starta en tråd som är positiv och bra, och som inte innehåller en massa skräckhistorier. Det är snart nio månader sen jag opererade min näsa med lyckat resultat. Jag hade en sned näsa i hel och halvprofil samt att nästippen va lite platt och inte så rund. Min operation kostade 35 000 kronor. Är det fler som haft lyckade operationer så skriv gärna i tråden, det behöver inte vara en berättelse utan bara några få ord eller meningar som kommer att uppskattas av personer som går och tänker på en näsoperation! Har ni frågor så får ni gärna maila mig på: iamosse@live.se Ha en fortsatt bra dag, Mvh Oscar |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Jo, självklart så hjälper det ganska mycket men är ganska glömsk av mig, så glömde att skriva det!
Jag opererades av Fredrik Gewalli, Artistic Plastic Surgery Sweden (Göteborg). Hoppas jag få se fler som skriver att de är nöjda för vet själv hur det är att gå och fundera över en sån här operation! Mvh Oscar |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Näsoperation. | Principessa | Näsplastik | 2 | 2010-10-11 22:18 |
| Fredrik Gewalli - Näsoperation? | Oregistrerad användare | Näsplastik | 10 | 2010-03-14 23:25 |
| Gotthard Liebermann - näsoperation | Oregistrerad användare | Svenska plastikkiruger och kliniker | 0 | 2009-08-30 10:51 |
| Fredrik Gewalli - Näsoperation? | Oregistrerad | Svenska plastikkiruger och kliniker | 0 | 2009-07-30 15:30 |
| Näsoperation | Oregistrerad användare | Näsplastik | 2 | 2009-02-20 17:50 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:03.

Det som skulle hjälpa enormt är givetvis om du berättar vilken
Linjär visning