Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Näsplastik

Näsplastik Kirurgisk förändring av näsans storlek och utformning

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2010-06-15, 16:48   #1 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Jun 2010
Question ArtNose Göteborg - Näsoperation?

Hej!

Jag har bokat tid på ArtNose i Göteborg för konsultation den 22 juni *nervös*, och undrar om det är någon annan som varit där?

De arbetar tydligen bara med näsplastik vilket jag tycker känns bra, och gör tydligen mycket korrektionsoperationer, men är ganska dyra

Jag vill verkligen inte att min operation skall bli misslyckad och då kanske det är värt att inte fundera så mycket på priset utan att det verkligen är den bästa kirurgen? Vad tycker ni?

Skriver mer sedan efter konsultationen och berättar hur det gick! Vill gärna höra från er som funderar på att op:a er eller redan har gjort det!

Solrosen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-07-07, 18:55   #2 (permalink)
Member
No Avatar

Smile min konsultation

Hej!

Nu har jag varit på konsultation! Allt gick jättebra och om allt går som det ska så opereras jag i september

Jag rekommenderar alla "näsor" att gå dit, före och efter-bilderna på näsorna va jättefina. Tjejen som var min patientkoordinator hade oxå fin näsa o hon har själv opererats av kirurgen som ska operera min näsa

Adressen till dom är :

http://www.artnose.se

Hör av er om ni har frågor

Kram på er!
Svara med citat
Gammal 2010-07-18, 21:20   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Hej!

Jag har också funderingar på Art nose. Står mellan dem och Art clinik. Men jag har inte lyckats hitta någon info från personer som op sig där. Har du några tips?
Mvh / Malin

Svara med citat
Gammal 2010-07-19, 17:33   #4 (permalink)
Member
No Avatar

Standard svar

Hej!

Jag känner ingen som opererat sig där, men hon som jag träffade på konsultationen hade ju det så jag fick se hennes näsa, och sen hade dom före.och-efter bilder på andra patienter som har opererats där...

Vissa kliniker har inga före o efter-bilder alls och det vill man ju ändå se! Jag tycker detta känns som det bästa alternativet eftersom dom bara gör näsor, då borde man ju veta att dom är bra på det dom gör

Om du är osäker så gå på konsultation på båda ställena o välj den som känns bäst, för mig var det ArtNose.

Hör gärna av dig igen o berätta hur det går

Kram!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies