|
|||||||
| Ögonlocksplastik Avlägsnande av överskottshud i ögonlocken samt påsar under ögonen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Jag har hört mkt om det här att landstinget bekostar en del plastikkirurgi. Jag undrar om någon vet om det skulle vara möjligt för mig med. Det är såhär att jag har otroligt stora och hängiga ögonlock. Rent utseendemässigt så stör det mig inte men det är så att de hänger "i vägen" för mina ögon och det gör så att jag rent reflexmässigt drar upp dom. Det i sig leder till att jag blir otroligt spänd i huvud och panna. Nu har jag gjort det så länge utan att tänka på det så jag kan helt enkelt inte slappna av i ögonlocken. Därför har jag konstant huvudvärk vilket är otroligt jobbigt. Eftersom ett sånt ingrepp räknas som plastikkirurgi så kanske jag måste betala det själv trots att det inte är i förskönande syfte utan för att jag vill slippa min konstanta huvudvärk. Vad tror ni? |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag vände mig till min vårdcentral och fick remiss till lasarett för att op hängande ögonlock. På ett öga skymmer ögonlocket min sikt. Detta bekostas av Landstinget. Vänd dig till din vårdcentral och påtala din problem. Lycka till!!
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:15.

Linjär visning