|
|||||||
| Öronplastik Tillbakasättning av utstående öron alt. förändring av örats utformning. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Ja det har jag också undrat. Jag har jättestora öron så stora att de är ett problem. När jag ska prata i min mobiltelefon så får jag aldrig signal eftersom mina stora öron är i vägen för täckningen. Så finns det någonstans man skulle kunna göra en öronförminskning skulle verkligen behöva detta
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Denna tråd är till för oss som har stora öron och vill göra en operation så att öronen blir mindre, så att vi ska kunna bli accepterade i samhället även om våra öron är stora som fan. Ditt frogproblem får du ta upp ågon annastans, dessutom har jag också drogproblem och lider av enormt svår abstinens. Denna tråd handlar som sagt om mina och andras stora öron och denna text hittade jag
Att korrigera utstående eller ovanligt stora öron är ett vanligt ingrepp på vuxna, men ännu vanligare på barn. Anledningen till korrektion i tidig ålder hänger ofta ihop med att barn kan bli retade eller mobbade för sina utstående öron, framförallt i skolan. Det där upplevde jag flera gånger under min uppväxt och det var inget roligt minne. Så finns det någonting man kan göra åt sina storua "dumbo" öron |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:11.

Linjär visning