Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Öronplastik

Öronplastik Tillbakasättning av utstående öron alt. förändring av örats utformning.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2008-03-20, 18:47   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Förminskning av stora öron

Någon som vet om en klinik i Sverige som förminskar stora öron? Menar inte tillbakasättning utan förminskning av örats storlek.

Svara med citat
Gammal 2009-04-27, 10:08   #2 (permalink)
Vladimir aka dumbo
Gäst
No Avatar

Standard

Ja det har jag också undrat. Jag har jättestora öron så stora att de är ett problem. När jag ska prata i min mobiltelefon så får jag aldrig signal eftersom mina stora öron är i vägen för täckningen. Så finns det någonstans man skulle kunna göra en öronförminskning skulle verkligen behöva detta

Svara med citat
Gammal 2009-04-27, 11:37   #3 (permalink)
Vladimir aka Dumbo
Gäst
No Avatar

Standard

Denna tråd är till för oss som har stora öron och vill göra en operation så att öronen blir mindre, så att vi ska kunna bli accepterade i samhället även om våra öron är stora som fan. Ditt frogproblem får du ta upp ågon annastans, dessutom har jag också drogproblem och lider av enormt svår abstinens. Denna tråd handlar som sagt om mina och andras stora öron och denna text hittade jag

Att korrigera utstående eller ovanligt stora öron är ett vanligt ingrepp på vuxna, men ännu vanligare på barn. Anledningen till korrektion i tidig ålder hänger ofta ihop med att barn kan bli retade eller mobbade för sina utstående öron, framförallt i skolan.

Det där upplevde jag flera gånger under min uppväxt och det var inget roligt minne. Så finns det någonting man kan göra åt sina storua "dumbo" öron

Svara med citat
Gammal 2011-06-10, 08:24   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile klinik 34

Fredrik berne på klinik 34 utför detta ingrepp

Svara med citat
Gammal 2011-10-08, 09:29   #5 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Thumbs up öronsnibbs förminskning

Hej.

Jag hade två "elefantöron" efter för tunga örhängen, och fick dom fixade på Klinik34 av Fredrik Berne.

Nu har jag gjort nya hål och har två normala snibbar =)

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies