Gammal 2007-10-15, 19:32   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Unhappy Navel

Jag vill seriöst operera min navel!

Den ser inte ut som en "vanlig" utan den går snarare utåt och gör verkligen att jag vägrar visa upp min mage! Jag kan inte gå i bikini på stranden och det syns nästan igenom om jag har tajta tröjor...

Det känns som att jag är ensam om att ha detta problem men jag undrar ändå om det skulle vara möjligt att genomföra ett sådant ingrepp och vad det skulle kosta?

Jag behöver verkligen ha svar! Jag vet inte vart jag ska vända mig annars. Jag mår jättedåligt av det här.

Svara med citat
Gammal 2007-10-16, 15:31   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Lightbulb Navelplastik

Hej,

Jag kan glädja dig med att du inte är ensam om att ha en framåtbuktande navel. Detta kan dock åtgärdas relativt enkelt genom en navelplastik. Navelplastik utför ofta i samband med stor bukplastik men kan även göras som ett separat ingrepp.

Bör inte behöva kosta mer än 10 000 kr, görs i lokalbedövning och innebär inga direkta besvär postoperativt.

Svara med citat
Gammal 2009-09-02, 22:16   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Gör isåfall några på denna hemsidas plastikkirurger detta? Behöver svar snarast.

tack på förhand

Svara med citat
Gammal 2010-02-23, 19:23   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Unhappy Har samma prblem med utåtstående navel

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Hej,

Jag kan glädja dig med att du inte är ensam om att ha en framåtbuktande navel. Detta kan dock åtgärdas relativt enkelt genom en navelplastik. Navelplastik utför ofta i samband med stor bukplastik men kan även göras som ett separat ingrepp.

Bör inte behöva kosta mer än 10 000 kr, görs i lokalbedövning och innebär inga direkta besvär postoperativt.
Hej jag känner igen mig i hur överstående skriver. Det där med utåtstående navel. Jag vill inte helelr visa upp mig i bikini. Jag har också funerat på att gå till en plastkirurg. Om man är 16 år kan man ändå göra det? och efter operationen komemr man få ett stort ärr då? Och hur lång tid tar den innan man kan sola och bada efetr operationen?
Tacksam för svar

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies