|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej
Jag undrar om det skulle gå att göra ett ingrepp i motsatts till fettsugning där fett tas ut, att man istället fyller ut med fett. De delar av kroppen jag helst är intresserad ut av är underarmar samt händer och fingrar. Går detta ingrepp att genomföra, i så fall undrar jag vart och vad priset ligger på. |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Det verkar som det går. I alla fall om man skall tro denna artilkel från aftonbladet över vad akademikliniker utför för ingrepp...
Kroppsdelarna kirurgen kan fixa – KVINNOR Rynkborttagning ell insprutning av restylane, Botox eller kroppsfett Pannlyftning Ögonbryn Ögonlocksoperation Fettinsprutning i läppar, händer, kindben, öronsnibbar Näsplastik Okbensoperation Ansiktslyftning Operation av utstående öron Fyllning av örsnibbar Påsar under ögonen Läppkirurgi Blekning av tänder Fettsugning av haka och hals Bröstförstoring Bröstreducering Bröstlyftning Överarmsplastik Ta bort överflödig hud Fettsugning Fettsugning av mage, nedre del Rygglyftning Stjärlyftning Stjärtförstoring Fettsugning av venusberg Lyftning av venusberg Instramning av slida (slidförsnävning) Blygdläppsreducering Fyllning av kroppsfett i händerna Hudbehandlingar Fettsugning av ”ridbyxor” Fettsugning av bakdel Fettsugning av höfter Lårplastik Fettsugning av insidan av lår Fettsugning av insidan av knä Vadförstoring Fettsugning av vader Fettsugning av veck Behandling av åderbråck Fettsugning av anklar -------------------- MÄN Hårtransplantation Pannlyftning Ögonlocksoperation Näsplastik Okbensoperation Ansiktslyftning Hakförstoring Fyllning av örsnibbar Förstoring av bröstmuskulatur Fettsugning av bröstfett Penisförlängning Förtjockning av penis Vadförstoring Fettsugning av vader Verkar som det går att ordna det mesta! |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:38.

Linjär visning