Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Pannlyft/ögonbrynslyft

Pannlyft/ögonbrynslyft Lyft av "tunga" ögonbryn samt behandling av djupa pannrynkor.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2010-11-05, 21:22   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Exclamation Ville inte rynka ögonbrynen

Jag ville bli av med förmågan att rynka ögonbrynen så att inte de 2 vecken blir djupare.
Ser arg och äldre ut då jag koncentrerar mig, s k tänkarrynkor.

Kirurgen och hans fru som var enda sköterskan och skulle assistera, (inte bra för patienten). Han skar bort en lodrät 3 cm lång daggmask och det skulle sen läka ihop. Men jag kan ju fortfarande rynka ögonbrynen så att de två vecken framträder, sa jag ifrån vid det s k återbesöket som faktiskt bara blev i förbifarten på stående fot i mottagningen, trots att jag hade återbesökstid hos dem och skulle behöva prata, i den beroendeställning som jag ju hamnat i och med att det inte blev någon förbättring.

Det 3 cm långa ärret blir allt djupare med åren (8 år sedan op). Ärret är ju mycket längre och framträdande nu än de 2 korta veck jag hade mellan ögonbrynen som jag hade då jag blev opererad!! Och jag förvärrar detta genom att jag fortfarande har förmågan att rynka ögonbrynen lika mycket som förut.

De tyckte tydligen att jag bar var en liten småkund och inte så viktig - därför slätades det hela över vid mitt s k återbesök som ju inte blev något emottagande utan bara ett kort snack i hallen i deras villa/mottagning!!

Måste försöka sminka över det allt djupare långa ärret som når ner till ögonlocket!
Han borde garantera mig att bli hjälpt när han ju inte förstått bättre än så här!

Vad göra!?

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies