|
|||||||
| Penisförstoring Förstoring av penis genom penisförlängning & penisförstjockning... |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
För det första, majoriteten av alla tjejer gillar inte 20 cm penisar då de ofta är för stora och grova.
Och har du 15,3 cm så har du ju över medel. Ställ dig frågan, är 56 000 kr värt det? När du redan ligger över medel. Sen kan det förstöra potensen och ibland förmågan att få upp den. Är det värt att riskera det? För några ynkliga cm? |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag har personlig erfarenhet av sk naturliga penisövningar.
De gör sitt jobb vad gäller storleksökning, men jag var förbluffad över andra effekter, däribland erektioner som jag inte haft sedan tonåren (jag är nu 38). De märkte jag redan 3-4 dagar efter starten. Det var riktigt stort för mig och mitt sexliv. Det finns olika websidor som säljer övningsbeskrivningar och jag vågar inte rekommendera andra än den jag skaffade dem ifrån: byt.storlek.nu Det finns även här och var liknande manualer gratis på nätet, på engelska. Har inte läst någon så jag har ingen aning om deras värde. I alla fall... Prova det först, jämfört men en operation så kostar det antingen 0 eller nästan 0. Är du som jag så kommer det att förändra ditt liv, på flera olika sätt.. |
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Mar 2011
|
Tjena...
Tyvärr måste jag säga att jag känner igen mig i den här konversationen, mini fru var också olycklig på grund av min penisstorlek. Den var 13 cm =(. Ni fattar inte hur sur jag var..hur som helst ville bara ge ett litet råd för jag själv har provat det och det funkar fastän den är himmla seg! Ni får läsa och tycka till, vill inte påverka någon: http://sv.wrpills.com/ |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
1. Dumpa kärringen, hon är antagligen en föredetta hora och kommer alltid hitta saker med ert sexliv som anser dåligt. 2. Var en idiot och lyd hennes minsta vink, gör en penisförstoring för 50 000kr som enbart handlar om att få henne att må bättre. Eftersom du skulle göra denna operation för hennes skull och inte din egen så finns risken att du själv bara mår mer dåligt efteråt. Ha självförtroende och var stolt för dig själv. Vill du nån gång göra en penisförstoring så gör det på dina initiativ och inte hennes. |
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:47.

Linjär visning