Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > PLASTIKKIRURGER & KLINIKER > Plastikkirurgi utomlands

Plastikkirurgi utomlands Diskussioner om plastikoperationer, kirurger & kliniker utomlands...

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-05-10, 09:15   #11 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Bröstförstoring I Peru

Jag har gjort en bröstförstoring och fettsugning i Peru.Jag är jättenjöd

Svara med citat
Gammal 2009-07-24, 11:38   #12 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Jul 2009
Standard Plastikkirurgi och tandvård i Thailand

Hej!

Mitt namn är Victoria och jag arbetar som svensk representant för den ledande skandinaviska förmedlaren av plastikkirurgi och tandvård i Thailand - Destination Beauty.

Vi samarbetar med två av Thailands främsta sjukhus för plastikkirurgi; Yanhee Hospital i Bangkok och Bangkok Hospital Phuket. Genom oss kan man göra operationer till ca halva priset av vad det kostar i Sverige. Alla läkare är oerhört kunniga och erfarna och dessutom väldigt vana vid att utföra ingrepp på skandinaver. Dessutom finns vår skandinaviska personal med under konsultationen med läkaren för att patienten ska känna sig extra trygg.

Vi kan också hjälpa till att ordna boende och transfer för att patientens vistelse i Thailand ska bli så trevlig och behaglig som möjligt.

Om ni är intresserade av att veta mer om vår filosofi, sjukhusen eller de ingrepp vi erbjuder, gå gärna in på vår hemsida: www.destinationbeauty.se, eller skicka ett mail direkt till mig: victoria@destinationbeauty.se

Victoria
Victoria är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-09-22, 23:39   #13 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Sep 2009
Standard Plastikkirurgi i Thailand

Hej!

Vill få lite tips, förslag och höra olika erfarenheter när det gäller att organisera en plastikoperationsresa till thailand. Kontakta sjukhs själv eller åka genom "mellanhand" ?

Planerar att åka nångång Jan-mars 2010

Tack för alla svaren.

Nina
Nina1 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-10-09, 22:12   #14 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Oct 2009
Standard åker i december 2009

jag åker i december 2009.. är det någon som ska till thailand, bangkok då?=)
ogon är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-01-09, 15:46   #15 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Jan 2010
Standard

Hej! Vilken datum åker du? Jag åker den 8/2.10
LottaL är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 19:22   #16 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Mar 2010
Standard

Jag har funderat på exakt samma sak som trådskaparen! Hak-implantat i Thailand.
Vill göra mindre nästipp-plastik och hak-implantat, och tänkte att tipp-plastiken är det så noga med att jag helst gör det i sverige ifall det blir bersvär eller något.
Hak-implantat verkar vara rätt enkelt så det kan jag tänka mig att göra i Thailand för att spara pengar, PLUS att jag alltid velat åka till Thailand! Fint land!
triumphbike är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-03-24, 20:05   #17 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Plastikoperation Mexico

Jag har min kirurgi i Cuernavaca, Mexiko av doktor Alfredo Meza och var mycket nöjda med resultaten!

Svara med citat
Gammal 2010-07-17, 13:12   #18 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Thumbs up ögonlocksplastik i korea

Jag har gjort en ögonlocksplastik (double eyelid surgery) i Sydkorea och blev jättenöjd. Valde att operera mig utomlands eftersom den operationen är i princip ett standardingrepp i Korea medan det inte fanns några kirurger som hade så stor erfarenhet av att operera asiatiska ögon i Sverige. Kliniken var väldigt fräsch och personalen vänlig, det som var lite jobbigt var att de talade dålig engelska. Men resultatet blev som sagt väldigt bra och det kostade 1/3 av vad det skulle ha kostat i Sverige.

Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 17:50   #19 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Näsa och bröst på Yanhee i Bangkok

Hej!

Jag gjorde bröstförstoring och näsimplantat för precis 3 veckor sedan på Yanhee hospital i Bangkok. Jag är jättenöjd med resultatet.
Jag har bott i Bangkok länge men valde ändå att gå via en agent och jag valde Destination beauty.
Jag skulle rekommendera att gå genom en agent OM något skulle hända. Det är BRA mycket lättare att få hjälp om man går via en agent, OM man skulle få komplikationer eller annat.
Den agenten jag gick via tar ingenting betalt för sin service. De har egna uppgörelser med de olika sjukhuset de representerar och därför är priset detsamma hos dem som om du går direkt till sjukhuset.

Så här tre veckor efter operationerna mår jag hur bra som helst. Ärren i armhålorna läker bra och all svullnad och alla blåmärken är borta sedan 1 vecka tillbaka.

Skulle varmt rekommendera att göra plastikoperation i Thailand. Servicen och kvalitetet är toppklass.

Svara med citat
Gammal 2011-06-22, 00:10   #20 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Hej!

Jag gjorde bröstförstoring och näsimplantat för precis 3 veckor sedan på Yanhee hospital i Bangkok. Jag är jättenöjd med resultatet.
Jag har bott i Bangkok länge men valde ändå att gå via en agent och jag valde Destination beauty.
Jag skulle rekommendera att gå genom en agent OM något skulle hända. Det är BRA mycket lättare att få hjälp om man går via en agent, OM man skulle få komplikationer eller annat.
Den agenten jag gick via tar ingenting betalt för sin service. De har egna uppgörelser med de olika sjukhuset de representerar och därför är priset detsamma hos dem som om du går direkt till sjukhuset.

Så här tre veckor efter operationerna mår jag hur bra som helst. Ärren i armhålorna läker bra och all svullnad och alla blåmärken är borta sedan 1 vecka tillbaka.

Skulle varmt rekommendera att göra plastikoperation i Thailand. Servicen och kvalitetet är toppklass.
Vad roligt! Har funderat på att göra samma operationer som du på yanhee hospital. Får man fråga vad priset blev? Och är du fortfarande lika nöjd med resutatet?

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies