|
|||||||
| Rynkinjektioner Forum för diskussion om behandling av rynkor genom injektioner av vävnadsfillers (Restylane, Juvederm etc.) eller neurotoxiner (Botox & Vistabel)… |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Apr 2011
|
I torsdags gick jag till ett ställe för att minska linjen mellan näsa och mun.
Jag blev rekomenderad att använda Teosyal för detta. Jag svullnade upp och såg ut som en hamster, det kliade och var ömt. Svullnaden gjorde att jag såg ut som om jag dels snusade samt som en hamster. Nu är det söndag och till viss del har svullnaden gått ner, men idag fick jag åter igen frågan om jag snusade. Detta oroar mig, eftersom jag inte har lust att förändra mitt utseende till att se annorlunda ut och framförallt inte se ut som någon jäkla hamster, eller snusare. Är detta vanligt när man gör denna typ av behandling? Alltså är det en övergående fas att läppar runt injektionen kan svullna upp? Eller är det så att när man fyller i rynkan som går från näsrot till mun så får man helt enkelt räkna med att få snusläppar? Jag gjorde en liknande åtgärd i somras på ett annat ställe, med Restylane och fick inte alls samma reaktion med dessa läppar. Vore mycket tacksam efter jag är riktigt orolig att mitt utseende helt förändrats inte förbättrats. Vad säger ni? |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:51.

Linjär visning