|
|||||||
| Rynkinjektioner Forum för diskussion om behandling av rynkor genom injektioner av vävnadsfillers (Restylane, Juvederm etc.) eller neurotoxiner (Botox & Vistabel)… |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag är en kille på 30 år men inte är jag en trötter! Men sedan jag ett år tillbaka började hårdträna, springa, gymma..Gick ner mycket kilon. Har jag fått permanenta påsar under ögonen. Mycket jobbigt
Folk frågar ofta om jag sovit dåligt eller är nyvaken !... Jag har provat olika dagliga krämer och pennor som finns på markanden som ska ge effekt mot påsar under ögonen . Men inget verkar hjälpa .....Verkar som skinnet under ögonen inte dragit ihop sig efter jag gått ner i vikt.Specielt ser när jag tar kort i profil så ser det faktiskt hemskt ut . Tacksam för svar! |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| gropar under ögonen | Lina66 | Rynkinjektioner | 2 | 2012-05-11 23:34 |
| påsar under ögonen? | Oregistrerad användare | Ögonlocksplastik | 14 | 2012-03-07 19:32 |
| Fettinsprutning under ögonen | Oregistrerad användare | Ansiktskirurgi - övrigt | 11 | 2011-04-24 12:21 |
| mörk under ögonen | Oregistrerad användare | Ansiktskirurgi - övrigt | 2 | 2010-04-23 19:14 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:52.

Folk frågar ofta om jag sovit dåligt eller är nyvaken !... Jag har provat olika dagliga krämer och pennor som finns på markanden som ska ge effekt mot påsar under ögonen . Men inget verkar hjälpa 
Linjär visning