|
|||||||
| Rynkinjektioner Forum för diskussion om behandling av rynkor genom injektioner av vävnadsfillers (Restylane, Juvederm etc.) eller neurotoxiner (Botox & Vistabel)… |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hallå,
Jag har en liten undring. Funderar på att låta behandla några rynkor/linjer i pannan med botox. Känns lite meningslöst bara eftersom det bara håller något halvår eller så. Har både hört och läst att om man upprepar behandlingen håller det längre och längre för varje gång. Någon som har personlig erfarenhet av detta? Snälla hjälp! VH. Kikki |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej, gå in på www.improveme.se där kan du ställa dina frågor till experter och få svar direkt.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej, jag använder regelbundet botox för att upprätthålla felaktigheter i ansiktet efter en grav ansiktsförlamning. Jag har därför tagit botox regelbundet i ca 2 år, och jag måste säga att på vissa ställen så behöver jag inte längre fylla på med Botox, en del nerver verkar helt enkelt ge upp lite grann efter ett tag. Men det innebär inte att det blir för evigt, det tar bara lite längre tid innan rörligheten kommer tillbaks igen.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Mar 2011
|
Hej,
jag har nyligen gjort min femte botoxinjektion i panna, glabella och ögonvrår. Jag har märkt att effekten blir bättre och bättre för varje gång - särskilt i pannan (jag har väldigt aktiva och starka muskler runt glabella). Numera fyller jag bara på i pannan varannan gång och det håller jättebra! Jag går till http://www.citylaser.se och då ingår det i priset att jag kan komma tillbaka och korrigera om det skulle bli ojämt resultat nån gång. En sak som många glömmer bort att nämna när man pratar om botox, är att SPÄNNINGSHUVUDVÄRKEN FÖRSVINNER Och DET är underbart! Lycka till
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:18.

Linjär visning