Gammal 2009-04-15, 14:46   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile Fråga

Hejsan!
Jag är en tjej som skulle vilja göra större höfter och rumpa. Någon som gjort något liknande och vet ca pris?

Svara med citat
Gammal 2009-09-26, 00:17   #2 (permalink)
Perfektionista
Gäst
No Avatar

Standard Intressant

Dethär är ju jätteintressant. Finns det verkligen igen som har gjort det och kan berätta?

Svara med citat
Gammal 2009-12-21, 14:52   #3 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Dec 2009
Standard hej

Jag var intresserad att lägga implantat i baken men vad jag har förståt så är det inte så vanligt ingrepp i sverige.
Jag har en bekant som har använt Macrolane ,man sprutar in det och sen det försvinner efter ett tag och det skulle jag inte rekomendera .
Först så börjar materialet vandra sen så kostar det lika mycket som en operation och försvinner efter ett tag.
Jag har varit på konsultation på Akademi kliniken och dem har en läkare där som är tydligen bra på implantat i rumpan .
Det kostar mellan 40 000 - 50 000 kr beroende på volymen och det är små silikon droppar som läggs in.
Efter operationen kan man inte sitta på rumpan minst 5 veckor och detsamma gäller träning för att stygnen ska läka ihop.
Sen så kan man förlora känsel i låren fram till knäna ett tag så det verkar vara en jobbig operation vad jag har förstått.
Man ska även se till att göra det hos en läkare som har efarenhet av sånt för annars kan det sluta med att dem syr dig med enkla stygn och dem kanske spricker efter några månader,inte så kul kan jag tänka mig.
För att man sitter med nästan hela sin vikt på dessa implantat så måste dem sys med dubbla speciella stygn vad jag har förstått.
Personligen har jag valt att inte göra denna ingrepp i Sverige då det inte verkar vara någon läkare som har efarehet.
Jag ska göra det i spanien eller kanske england där det finns mycket mera erfarenhet och det är en vanlig ingrepp.
Leyla är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-12-29, 20:23   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Är de nån som vet någonthing om rumpförstorning med fett?

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies