Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > PLASTIKKIRURGER & KLINIKER > Svenska plastikkiruger och kliniker

Svenska plastikkiruger och kliniker Diskussioner och erfarenhetsutbyte omkring svenska kirurger och kliniker...

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2010-10-06, 18:25   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Stureplanskliniken malmö?

Är det någon som har erfarenhet av dem? Jag funderar på att göra injektionsbehandling mot ådernät på benen. Ringde Akademikliniken i Malmö men personen visste inte ens vad det kostade, så det kändes väldigt olustigt. Kanske de bara har inkompetent personal i receptionen men jag vill i alla fall hitta en klinik som har stor erfarenhet av microsclerosering eftersom jag förstått att det kan göra stora skillnad.

Svara med citat
Gammal 2010-12-14, 06:58   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard avråder starkt

Jag har gjort det där och det blev bara mycket värre... ådernätet blev mörkare och förtjockat så man kan faktiskt känna det genom kläderna och på ena benet har det blivit en brun missfärgning. Läste att det kan bli så i början efter injektionen men nu har det gått två månader. På kliniken säger de att det inte finns några risker alls, förutom att man kan behöva göra om det, om man frågar.

Svara med citat
Gammal 2010-12-17, 12:03   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Jag har gjort där och blev jättenöjd!

Vad tråkigt att ni känner så.. Jag var där i början på året och gjorde min första behandling, men jag var tvungen att göra 2 till för att få bort allt (hade ganska mycket kärl) Men det blir ju alltid så, det tog 3 månader innan min första omgång bleknade helt och sånt är jätteindividuellt.

Konstigt att de förmedlade att det inte finns biverkningar för det finns det ju på allt oavsett vad man gör.. Fick du inget infopapper heller?

Jag är som sagt jätteglad iaf =) Nu kan jag äntligen visa benen på sommaren utan att behöva känna mig så obekväm.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies