|
|||||||
| Svenska plastikkiruger och kliniker Diskussioner och erfarenhetsutbyte omkring svenska kirurger och kliniker... |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#22 (permalink) | |
|
Gäst
|
Hej, får man fråga vad det var du gjorde. Jag har funderingar på en ansiktslyftning hos honom. Jag har också varit hos andra men tänkte ev besöka även honom. Det är så svårt att hitta rekomendationer.
Tacksam för svar. Maria Citat:
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | |
|
Gäst
|
Hej, får man fråga vad du gjorde. Jag ska göra en ansiktslyftning men vet inte vem jag ska välja. Det är så svårt att få rekomendationer.
Tacksam för svar Maria Citat:
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Gäst
|
Här kan du se alla omdömen tidigare lämnat http://www.kosmedics.se/sok.php
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Gäst
|
Varnar för fejkade infosajter. Plastikkirurgigruppen står bakom sajten kosmedics. Kosmedics skriver om sej själva på alla forum och har suspekta erbjudanden. Varning för kosmedics det är en oseriös sajt. Dom är inne på det här forumet också och skriver.
kosmedics är helt oeseriösa! |
|
|
|
#30 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej
Jag Gjorde en ögonlocksoperation i specialkliniken i Göteborg för 4 år seda. Min läkare opererade mig 4 gånger för att det ska se bättre ut men varje gång blev det bara värre. Jag har mått jätte dåligt efter det. Min läkare var Jan Liljan som sägs är erfaren men jag absolut inte var nöjd med resultatet. KM |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:07.

Linjär visning