Till sidan om plastikkirurgi   Besök vår hemsida om plastikkirurgi      

Gå tillbaka   Forum om Plastikkirurgi > Diskutera plastikkirurger & kliniker > Svenska plastikkiruger och kliniker
Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #11 (permalink)  
Gammal 2007-08-30, 10:39
Oregistrerad användare

Standard bukplastik

Hej !!
Har pracis gjort en liten bukplastik.
Läkaren som gjorde detta heter Pär Danielsson hans företag heter Plastikhuset AB och ligger i linköping .
Jag fick ett bra förtroende ett bra bemötande av både honom och övrig personal.
mvh / Annelie
Redigera/radera meddelande Svara med citat
  #12 (permalink)  
Gammal 2007-09-05, 16:28
johannas johannas är inte uppkopplad
Junior Member

Reg.datum: Sep 2007
Standard Kliniker sökes och kommentar om...

Hej,

Jag letar en klinik i Sthlm för näsplastik och har ringt runt till ett par olika som jag fått ett vänligt och professionellt bemötande av tex Lidingökliniken och Akademikliniken. Däremot nöjer jag jag mig inte och letar vidare lite till.

Fick en chock då jag ringde Esthicare Clinic där Doktor Nygren svarade i telefon.
Bemötandet jag fick avskräckte mig från att ha mer kontakt med dem.
Otrevligt och misstänksamt behandlade han mig och vägrade svara på frågor per telefon.

Vad är detta..? Ett skämt?

Hälsningar

Johanna
Svara med citat
  #13 (permalink)  
Gammal 2007-10-16, 17:00
Oregistrerad användare

Standard

Har själv varit på akademikliniken och operarat ögonlock, varav det ena blev snett från näsroten och uppåt över ögat, men det andra blev fint....har haft problem med det "ful" ögat hela tiden, är ngr år sedan det gjordes och har varit på återbesök, hoppades på en korridering, får då veta att det är åldersrelaterat att det blivit så, trots att jag hade med foton från hela läkningstiden där man mycket tydligt ser redan från början att det är snett gjort....ska försöka få tag på ngn seriös kirurg för att göra om det men är rädd om det blir ännu värre...det är inte snyggt
  #14 (permalink)  
Gammal 2007-10-23, 14:24
Oregistrerad användare

Smile Plastikkirurggruppen

Jag har varit på konsultation hos Gabriella. S.
En underbar människa, genom och snäll. Mkt trevligt bemötande, även tjejerna i receptionen var urgullig. Ska opas den 10 juni -08. Känner många som gjort där samt min kusin å flera av hennes kompisar gjort, pratat med flera tjejer på mylava som gjort där å alla med otroligt fina resultat utan komplikationer och supernöjda med kliniken.
  #15 (permalink)  
Gammal 2008-01-13, 16:47
Oregistrerad användare

Thumbs up Plastikakademin

Jag och min kusin har gjort bröstförstoringar på plastikakademin i Linköping och är jättenöjda.

Ida
  #16 (permalink)  
Gammal 2008-02-25, 11:50
Oregistrerad användare

Standard Norrland

Finns det någon som kan rekommendera en bra plastikklinik i norrland? Jag antar att det bör bli Umeå. Men har någon erfarenhet därifrån?

När kommer den där listan på kvalitetskliniker egentligen??

Jag vill fettsuga hakan/halsen som inte svarar på träning/diet alls. Har någon gjort en liknande operation? Jag är 25 och i övrigt smal, men hakan förstör min profil totalt.
Har just börjat grotta i plastikvärlden och det är i sanning en djungel. Alla tips, råd och anvisningar emottages med tacksamhet.

Hakan
  #17 (permalink)  
Gammal 2008-03-11, 14:14
Oregistrerad användare

Thumbs up

Hej
Viktoriakliniken i Stockholm kan jag varmt rekomendera. Har gjort en stor bukplastik hos dem och ärret syns knappt. Läkaren där dr. Randqvist ser vad som skall göras för att få ett bra resultat, tar ej för mycket eller för lite, allt blir protionerligt.
Jag har tidigare gjort bröstförminskning på annat ställe och de ärren ser för d-j ut.
Något dyrare än övriga men man får valuta för sina pengar.
  #18 (permalink)  
Gammal 2008-03-11, 14:25
Oregistrerad användare

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Har själv varit på akademikliniken och operarat ögonlock, varav det ena blev snett från näsroten och uppåt över ögat, men det andra blev fint....har haft problem med det "ful" ögat hela tiden, är ngr år sedan det gjordes och har varit på återbesök, hoppades på en korridering, får då veta att det är åldersrelaterat att det blivit så, trots att jag hade med foton från hela läkningstiden där man mycket tydligt ser redan från början att det är snett gjort....ska försöka få tag på ngn seriös kirurg för att göra om det men är rädd om det blir ännu värre...det är inte snyggt
Besök Viktoriakliniken, vid en konsultation såg dr Randqvist mina tidigare ärr från en annan operation och sa att de var lätta att fixa till i efterhand. Han är mycket proffsig och jag vet andra som "gjort om" sina plastikoperationer utförda på Akademikliniken hos honom.
  #19 (permalink)  
Gammal 2008-04-11, 01:30
Oregistrerad användare

Exclamation Kräv garantier

Jag opererade mig på Art Clinic i Göteborg och resultatet blev mindre lyckat. Läkaren, Fredrik Gevalli, har trots flera påstötningar inte hört av sig eller åtgärdat felet.Dålig stil!

Som patient får du kräva läkaren på ersättning om det inte blir bra, företaget tar inget ansvar!Kräv därför garantier av läkaren innan du låter honom sätta kniven i dig
  #20 (permalink)  
Gammal 2008-05-27, 06:13
Lisa

Smile Fredrik Gewalli vid Carlanderska i Göteborg

Hej!

Inför min plastikoperation jämförde jag 3 plastikkirurger med varandra. Kravet var att de skulle vara medlemmar i Svensk Förening för Estetisk Plastikkirurgi och Plastikkirurgisk Förening. Förutom detta skulle de även ha några års erfarenhet från branschen. Jag besökte dem och satte betyg utifrån vissa kriterier. Det blev Fredrik Gewalli med det relativt nyöppnade företaget Artistic Plastic Surgery i Göteborg jag valde. Han är lugn och har förmågan att kunna förklara så att man förstår. Hans och hans sköterskor är professionella på patientbemötande. De är även duktiga på att informera. Operationsmiljön är lugn och trygg. Gewalli har siktet inställt mot ett optimalt resultat. Jag har nu genomgått två operationer vid hans klinik och jag är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera honom!

Lisa
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får posta nya ämnen
Du får posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.0.0 RC8
All rights reserved