|
|||||||
| Svenska plastikkiruger och kliniker Diskussioner och erfarenhetsutbyte omkring svenska kirurger och kliniker... |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Opererade näsan på Strandkliniken. Ville ha den smalare och mindre krokig, men efter operationen blev den bredare än innan och dessutom lutar den kraftigt åt höger! Fick dessutom fett insprutat i läpparna, eller snarare ovanför överläppen vilket gjorde att jag såg ut som jag snusade i ca ett år efter operationen.
Jag pratade med en kirurg på Victoriakliniken och han menade att näsoperationen var mycket oprofessionellt genomförd. Som kirurg bör man veta hur mycket man kan ta bort av näsans innandöme innan den kollapsar, men uppenbarligen visste inte kirurgen på Strandkliniken detta. Fick sedan en mindre korrigering av näsan gjord på Victoriakliniken, så att den blev smalare. Jag kan varmt rekommendera Victoriakliniken och även Plastikkirurggruppen, där jag har fixat brösten. Men snälla, tänk er för innan ni väljer Strandkliniken! I allafall om ni har tänkt fixa näsan... |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Opererade näsan som från början var en stor sk.örnnäsa,med en "bump" på näsryggen.Resultatet blev inte bättre,tyvärr trots korrigering.Så efter två op,(av samme kirurg) ser min näsa idag ut som en potatisnäsa,med en för bred näsrygg.det har nu gått två år sedan korrigeringen,och tänker leva med denna näsa eftersom jag inte har råd med ytterliggare op.Så opa inte näsan på Strandkliniken ,ni som står inför detta ingrepp.
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:55.

Linjär visning