Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > PLASTIKKIRURGER & KLINIKER > Svenska plastikkiruger och kliniker

Svenska plastikkiruger och kliniker Diskussioner och erfarenhetsutbyte omkring svenska kirurger och kliniker...

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-03-17, 20:10   #21 (permalink)
Kirsty
Gäst
No Avatar

Standard

Jag har en kompis som op sig på Proforma. 2 gånger har hon varit där, senast igår pga byte av bröstimplantat. Det är Michael som op bägge gångerna och hon är supernöjd.
Jag har inte op mig än men drömmer om en bröstförstoring. Samtidigt blir jag rädd när jag läser om vad som gått fel hos vissa..usch...
Men drömma kan man alltid och om jag skulle op mig har jag spanat in Art Clinic i Göteborg....men det tål att tänkas på....!
/Kirsty

Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 10:08   #22 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

jag skulle bara vilja höra vilken kirurg alla är missnöjd med? Ska på konsultation snart och vill veta om jag ska byta läkare!

Tacksam för svar!

Mvh Cissi

Svara med citat
Gammal 2011-04-16, 08:29   #23 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Angry

Verkligen jättetråkigt att läsa om alla misskötta operationer på Proforma! Själv opererades jag på Polarkliniken i Umeå för 3 veckor sen och är jättenöjd!! Innan jag bokade op-tid gjorde jag stora efterforskningar hos socialstyrelsen. Kollade anmälningar osv. Det känns som om den där kirurgen på proforma borde ha en del prickar på sitt samvete, eller?? Alla MÅSTE kolla upp vem som opererar INNAN!!! Gå INTE bara på PRISET!!! I min stad annonserar proforma varje dag i tidningen om sina "billiga" operationer. Redan i annonsen känns det oseriöst..tyvärr...

Tjejer, vad sägs om att skriva till Uppdrag granskning?? Skulle vara väldigt tacksamt för alla stackars tjejer som går i op-tankar nu!! Se bara vilken respons reportaget från MedicaTravel fick...

Nu var det INTE meningen att "racka ner" på er som valt Proforma pga priset, och många hade säkert kollat med hsan och socialstyrelsen...Det är DJUPT beklagligt det som ni varit med om!! Så här får det INTE gå till!!! ANMÄL!!!!!

Svara med citat
Gammal 2011-08-18, 17:23   #24 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Vilken kirurg är det ni talar om? Det finns ju flera anställda på proforma. Känns lite konstigt att ni inte säger hans namn.. Jag har konsultation inbokad med Carl-Johan Gustafson. Har någon av er dålig erfarenheter av honom?

Svara med citat
Gammal 2011-09-15, 12:42   #25 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Thumbs down Otrevlig, slarvig...

Ni som har skrivit en massa trådar här om Proforma kliniken och era dåliga resultat.
Vaför skriver ni inte namnet på den kirurgen som utfört ett så dåligt arbete?
Genom att NI gör det så slipper ju andra gå igenom samma sak!
Hade jag vart hos någon som misslyckats totalt med ingreppet jag betalt för så skulle ja definitivt varna andra så dom slapp få samma elände som ja själv...

Eftersom dom dessutom är fler läkare än EN på Proforma så är det ju inte schysst mot dom andra att få hela kliniken får ett dåligt rykte och dom som är oskyldiga får lida med att inte få någrag patienter.

Så stå upp nu och dela med er om vem det är ni vart hos så andra kan välja bort den
medan man har chansen....// JK...

Svara med citat
Gammal 2011-10-31, 19:44   #26 (permalink)
http://dumpuckoo.blogg.se
Gäst
No Avatar

Smile förstår inte

Jag förstår inte :O
Jag opererades där för ca 2 veckor sen och jag och så många andra är supernöjda med Proforma Clinic.
Jättetråkigt att det är så många som har blivit behandlade så illa där!
Men usch, blir ju alldeles kall av att läsa era historier.

Jag iaf blev opererad av Örjan Gribbe, kunde inte ha vart nöjdare med mina nya vänner! Han har gjort ett riktigt bra jobb.

Svara med citat
Gammal 2011-11-21, 22:38   #27 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Ni är ju patetiska, jag ska opereras där om 1 vecka och känner mig jätte nöjd med situationen, läkarna är jätte trevliga och dom kan sitt jobb. Om ni har missbildade bröst de väl klart det blir svårare att fixa. Och jag tror knappas de hände en missförstånd att läkaren satte in större, utan när inlägget stoppas in blir de automatiskt mycket större. OCH du tog säkert med dig en bild till operationen eller hur?... De låter lite konstigt.

jag känner mig trygg och tror det kommer gå jätte bra.
var inte naiv lyssna det handlar om din kropp .

Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 12:00   #28 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Vad heter kirurgen som ni pratar om????

Svara med citat
Gammal 2012-02-13, 06:56   #29 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Tror alla klagar på Calle.. jag opererade mig hos honom för ett år sen och jag har inget ont att säga om dem. Visst, i början vart jag skraj när det var svullet och sådär.. men sen har det gått bra. Tyckte han var rätt bra på att informera om riskerna innan operationen och jag fick bra svar på mina frågor. Exempelvis så sa han att om dom tabbar sig så fixar dom det gratis sen. Om det blir andra, oförutsedda fel står man för dem själv istället.
Bör även tilläggas att jag hade tubulära bröst, vilket är en missbildning, och han lyckades fixa till det bra

Svara med citat
Gammal 2012-02-17, 23:11   #30 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Varning för Jan Jernbeck.

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Tror alla klagar på Calle.. jag opererade mig hos honom för ett år sen och jag har inget ont att säga om dem. Visst, i början vart jag skraj när det var svullet och sådär.. men sen har det gått bra. Tyckte han var rätt bra på att informera om riskerna innan operationen och jag fick bra svar på mina frågor. Exempelvis så sa han att om dom tabbar sig så fixar dom det gratis sen. Om det blir andra, oförutsedda fel står man för dem själv istället.
Bör även tilläggas att jag hade tubulära bröst, vilket är en missbildning, och han lyckades fixa till det bra
Jag vill varna för Jan Jernbeck på akademikliniken han telefonterrar mig och mina bekanta.

Tror inta han är en normal person. Passa er!

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies