|
|||||||
| Tandblekning Forum för diskussion om tandblekning. Välkommen! |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Har hört att man riskerar att få problem om man bleker tänderna på ställen där man går in och bleker tänderna snabbt. Jag har en skadad framtand och vågar inte riskera att den förstörd. Var kan jag vända mig för konsultation eller säker blekning av mina tänder?
Tacksam för svar, Carl |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag ställde mig samma fråga när jag skulle bleka tänderna. Jag forskade runt lite och svaret alla säger är Zoom. Jag valde till slut Aqua Dental Care´s Klinik på Sturegatan. Dels för de använde Zoom-tekniken men också för att jag fick ett stort förtroende för tandläkarna som var mycket proffsiga. Dessutom för den lyxiga känslan av att gå in på tandläkarkliniken =). De har även Kliniker i Hammarby Sjöstad och på Kungsholmen såg ja.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Nov 2011
|
Kan bara instämma Aqua Detal Care är bäst! I våras var jag där för att bleka tänderna då berätta Sven som tandläkaren heter om den nya osynliga tandställningen Inman Aligner. För två veckor sedan var min mitt överbett och min sneda framtand räta. Dessutom är mina tänder fortfarande vita =)
aquadentalcare.se //Sofia |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Söker tjejer för intervju! | Katarina | Bukplastik | 1 | 2009-11-14 19:47 |
| Söker tjej för intervju! | Katarina | Bröstförstoring | 0 | 2009-11-09 11:06 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:28.

Linjär visning