Ställda frågor
-
- Frågor
- Aktivitet
- Senaste inlägg
-
-
Varför har jag ont ett år efter min bröstförstoring?
-
Deltagare: 1
Inlägg: 1 - 7 år, 5 månader sedan
-
Kapselkontraktur efter bröstförstoring. Vad bör man göra?
-
Deltagare: 2
Inlägg: 2 - 8 år sedan
-
Varför har jag Ilningar i brösten efter min bröstförstoring?
-
Deltagare: 2
Inlägg: 2 - 8 år sedan
-
Visar 4 ämnen - 1 till 4 (av totalt 4)
Plastikoperationer.net