Hej,
Jag är 19 år gammal och har två helt olika stora bröst, mkt synligt och pinsamt.
Jag skäms över att bada i bikini. (så har det varit i säkert 5 år, utan nån förändring). Jag funderar på att göra bröstförstorning för att få dem jämnare och för att jag ska må bättre med mig själv men vad tror du, är det dumt att göra operation nu, borde jag vänta?
Hej!
Det låter som om du är ganska så färdigväxt avseende brösten och om du inte känner att du kan leva med din nuvarande situation går det säkert utmärkt att operera nu.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net