Hej!
Jag går nu sedan några veckor tillbaka på en antabusbehandling för mitt alkoholmissbruk.
Är i övrigt en helt frisk och ”normal” kvinna på 35 år som nu ska göra en bröstförstoring i början av December.
Min fråga är om det är det ok för mig att fortsätta med Antabus över operationen? Dvs är antabus en medicin som är ok att ta när man ska sövas?
På förhand tack för ditt svar!
Estrella
Hej!
Det skall normalt inte vara några problem med att söva om man går på antabusbehandling. Du skall dock säga detta till den som söver.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net