Hej, Jag har en fråga gällande bröstförstoring. Jag har små och hängande bröst.
Överväger att förstora bysten men har hört att implantaten kan hamna ovanför brösten och mina egna fortfarande hängande.
Man måste använda mycket stora implantaten för någorlunda bra resultat. Stämmer det? Måste jag först genomgå bröstlyft? Jag vill inte det, inte heller jättestora implantat. Är det omöjligt att förstora hängande bröst?
Tacksam för svar.
Goda hälsningar
Maryam
Hej!
Nej, det är inte alls omöjligt att bara använda implantat om man har hängande bröst men det beror mycket på dina förutsättningar hur resultatet blir eller om det krävs ett lyft.
Din Plastikkirurg kan ge dig råd om vilken behandling som passar just dig.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net