Hej!
Opererade mig för tre månader sedan och resultatet ser jättefint ut, iallafall när jag står upp.
När jag ligger ned så sjunker ena bröstet åt sidan och blir plattare (ser naturligt ut) medan det andra bröstet blir hårt och står rakt upp (blir med klotformat än det andra).
Kan detta vara ett tecken på kapselkontraktur?
I sådana fall måste jag väl operera om detta bröst?
Tack på förhand!
Hej!
Ja, det låter lite misstänkt.
Jag rekommenderar att du tar kontakt med din kirurg och får en undersökning.
Vänliga Hälsningar
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net