Hej,
Jag opererades den 18 januari och jag har börjat känna riktiga muskelsammandragningar i mitt vänstra bröst. Väldigt obehagligt! Undrar om detta är normalt? Går fortfarande på smärtstillande då jag tycker att detta lindrar denna symtom…
Är dessutom totalt blå och lilafärgad överallt efter operationen. är försvinner blåmärkerna?
Använder s.k. bröstband men har en svullnad som hamnar över bandet när jag har dragit åt det Vad skall jag göra? Undar om det är fler som har samma problem?
Hej!
Det låter som om din muskel är lite påverkad på något sätt. Jag skulle rekommendera att du tar kontakt med din klinik så att de får titta på dig.
Blåmärkena brukar fösvinna på ett par veckor.
När det gäller bröstband får du prata med din behandlande dr eftersom det finns olika skäl att sätta bröstband.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net