Hej.
Jag har strl 70c-d idag, det vänstra bröstet är ca 50-100cc större än det högra och båda brösten är lite hängiga, dock är bröstvårtorna inte under vecket på någon av brösten.
Jag skulle vilja förstora brösten och få mer volym upptill. Min fråga är om jag behöver göra ett bröstlyft eller om det räcker med en förstoring? Och var man ska sätta in implantaten, framför eller bakom?
Tacksam för svar
Hej!
Om man har ett mindre häng på brösten kan det räcka med enbart implantat i vissa fall.
Du har dock även en ganska ordentlig volym vad jag förstår och dessutom en sidoskillnad. Jag skulle tro att din kirurg kommer att rekommendera ett bröstlyft i kombination med implantat.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net