-
Länk till inlägget
elja86Anonym frågeställare1Hejsan!
Jag har lagt 800cc i mitt vänstra bröst och 650cc i mitt högra. Det som är konstigt att ingen tror att jag har så mycket cc. När jag var på återbesök och träffade en sjuksköterska, trodde hon inte heller att jag har 800cc. Brösten fösrvinner för varje dag. Efter min första operation när jag hade 500cc då hade jag 70G, nu med 800cc har jag 65GG. Det är roligt nästan.
Och idag blev jag mycket mer ledsen, när jag böjde mig ner så kände jag mina textuerade implantat, kändes som när jag hade innan framplacering, fast nu har jag delvis bakom. Jag ångrar mig att jag inte tog släta.
Är det ok att känna kanterna och själva implantat när man har delvis bakom?
Och kirurgen gissade fel igen skillnaden mellan brösten. Ena känns ändå mindre än det andra. Jag undrar om man kan gå till en annan klinik för en konsultation? Jag vill höra vad andra specialister, kirurger säger. Jag kan inte bara kasta pengar i sjön och ändå vara missnöjd.
Om man vill byta implantat eller göra korrigering på en annan klinik kommer det att kosta som en ny operation?
Tack!
MVH
E1Tips! Klicka här för att hitta din klinik1Answer LinkHej !
Man kan alltid be om en second opinion av en annan dr på samma eller annan klinik.
Kostnaderna för detta varierar.
Det troligaste är att du om du väljer en annan klinik för op får betala fullpris för en korrektion.Lycka till!
Per Windh
Dr. Per Windh, Leg. läk, Specialist i Plastikkirurgi, medlem i Sveriges läkarförbund, Svensk Plastikkirurgisk Förening och Svensk Förening för Estetisk Plastikkirurgi. Verksam vid Art Clinic
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
Plastikoperationer.net