Hej,
Jag håller på att gå igenom ivfbehandlingar för barnlöshet.
Jag har velat göra bröstförstoring i många år, och undrar nu om det är dumt att göra det nu (juli) för att sedan fortsätta ett nytt försök redan i augusti med ivf. Jag KAN ju bli gravid då.. Fast jag inte tror det själv efter ett antal försök..
Mvh Gourmen 73
Hej!
När man skall göra ivf-behandling är man speciellt hormonellt påverkad och det inverkar även på brösten. Mitt råd till dig är att vänta tills du är i hormonell balans innan du gör en förstoring.
Lycka till!
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net