Nu har det gått tre veckor sedan jag opererade brösten och svullnaden hade äntligen börjat lägga sig även på vänstra bröstet som var mer svullet än det högra.
Nu sedan igår (då jag var och hjälpte dottern i stallet) har det vänstra svullnat upp rejält igen, framför allt på undersidan. Det är inte hårt, men känns svullet och möjligen vätskefyllt. Lite känsligt men inte ont.
Kan det vara så här, att svullnaden kommer och går? Eller ska det gå stadigt (om än långsamt) åt det bättre hållet? Blir så orolig att något ska ha gått fel!
Hej!
Ja detta med en svullnad som kommer och går tidigt efter en op brukar tyda på att man är för aktiv. Försök att ta det lite lugnare så brukar det ge med sig.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net