Hej
Jag ska byta ut mitt bröstimplantat 500cc, hög profile under muskeln mot ett 300cc moderate profil.
Jag har varit i kontakt med 2 kirurger som säger olika saker. Den ena säger att de ska ta bort den tidigare kapseln och göra om, den andra säger att man kan lägga in det nya implantatet i samma ficka.
Jag vill byta ut implantatet för att jag vill ha en mindre och mjukare byst.
Vad är din åsikt i ämnet?
Hoppas på svar.
Hej!
Så här är det. Två kirurger kan göra olika bedömningar på samma tillstånd.
Det är väldigt svårt att råda i det enskilda fallet eftersom jag måste se patienten för att kunna göra en bedömning.
Generellt brukar jag försöka skapa en ny håla för det nya implantatet för att få så bra förutsättningar för inläkning som möjligt.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net