Hej,
Jag ska byta ut mina inlägg i januari pga kapselbildning.
Jag opererade mig för 9 år sedan och lade då in 400 i varje framför muskeln, anatomiska inplantat. Under dom här åren har jag gott lite upp och ner i vikt och ammat ett barn.
Min kirurg tycker att jag ska välja anatomiska inplantat igen och lägga dom bakom muskeln, men jag är rädd att det ska bli ”dubbeltutte” med bakomplacering.
Tack på förhand!
Hej!
Detta är den eviga frågan eller hur?
Man brukar normalt byta läge på implantaten om man fått problem med kapselkontraktur.
Det finns alltid en risk för häng men man får välja ett implantat som fyller ut tillräckligt.
I vissa fall kan man behöva göra ett lyft men det kan din kirurg svara på närmare eftersom han/hon sett dig.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net