Hej!
Jag har opererat mig för en vecka sedan och lagt in 325 cc, plus att jag förminskat vårtgården..
Det har inte varit några problem och jag känner mig väldigt pigg och har inte ont.
Nu har ena implantatet börjat röra på sej när jag böjer mig fram eller åker bil på guppig väg mm. Använder en sport bh som jag fick av läkaren.Implantatet är lagt under bröstmuskeln och är av typen gelehallon (runt).
Vad har hänt?
Damen
Hej!
Det som kan ha hänt är att det samlats lite sårvätska runt implantatet och att detta gör att det kan röra på sig.
Jag skulle rekommendera att du tar kontakt med din klinik så att de får titta på dig.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net