Hejsan,
Jag var idag till en läkare för att fixa till min remiss om en bröstförstoring.
Dock när jag och min mor såg bilderna såg dom inte alls ut som dom gjorde i verkligheten.
Både min mor och jag förstod ingenting.
På bilderna ser mina bröst normalstora ut. Istället för mindre än A kupa som dom är när man tittar på dom.
Vad hände?!
Och vad ska vi göra?
En sjuksköterska vi pratade med förut föreslog att vi tar bilder själv och skickar in. Men läkaren har redan skickat in dessa bilder som inte alls ser ut som mina bröst 🙁 Så vet inte om dom kommer ta bilderna jag skickar seriöst…
Tacksam för svar…
/Missan1990
Hej!
Det låter ju lite underligt. Det bästa du kan göra är att ta egna bilder och kontakta kliniken du skall till så de kan ha ett riktigt bedömningsunderlag.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net