Hej!
Jag undrar om man får vara det minsta förkyld under en bröstförstoringsoperation?
Mvh
Canon
Hej!
Med tanke på att en sådan här operation är på ”godartade” grunder anser jag att alla risker skall minimeras så mycket som möjligt.
Om man har en infektion i kroppen ökar detta riskerna för komplikationer och det är ju onödigt.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net