Hej, jag har gjort en bröstförstoring med anatomiska implantat bakom bröstmuskeln.
Jag fick en kapselbildning och det gjordes en ny operation. Nu ett år senare har brösten ännu värre form och jag mår väldigt dåligt över detta.
Jag har varit på återbesök hos min läkare och han håller med, men menar att jag ska behöva betala implantatskostnaden vid en ny operation.
Dock menar han att det bör definitivt göras. Min fråga är, om kapselgaranti gäller även ytterligare en gång?
Hej!
Normalt är det ju så att du skriver ett kontrakt/avtal med kliniken som opererar dig. Detta reglerar vad som gäller. Mitt råd till dig är att nogsamt gå igenom vad som står där för att få veta vad som gäller just dig.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net