Hej!
År 1999 gjorde jag en Bröstförstoring 280 cc framför muskel,blev jättenöjd..
Vägde då 55 kg..Nu 14 år senare och 15 kg mer och även betydligt mycke mer bröst vävnad.
Min läkare sa att jag hade väldigt mycket eget bröst och ett väldigt litet inlägg.
Så har jag varit på konsulation för en ny operation.. Valet blev 600 cc framför muskel.. Undran är om jag har valt ett för stort inlägg..?
Mvh
Lotta
Hej!
När det gäller storlek av implantat bestäms den vanligen av en kombination av dina önskemål och dina fysiska förutsättningar. Det är därför mycket svårt att säga om du valt ett för stort implantat eller inte.
Däremot är det så att stora implantat frestar mer på vävnaderna och att detta kan innebära att du får mer häng på dina bröst vilket särskilt gäller om man lägger implantatet framför muskeln.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net