Hej.
För 4 år sedan lade jag in mentor bakom bröstmuskeln. Har varit problemfritt i 4 år (förutom ett fult ärr).
För ett år sedan blev båda brösten mycket röda, det kom vätska, serom ur båda brösten (detta rinner än idag ett år senare) .
Vid röntgen visar det att båda höljena är skadade på implantaten.
Jag behöver ta ut dem det vet jag.
Men min fråga är: Kan skadade höljen bero på en infektion?
Eller har det med att göra att man skadat sig i en olycka jag var med om strax innan det började bli rött?
Vore jättetacksam för ett svar.
Hej!
Har inte sett att en infektion har gjort att implantat gått sönder. Däremot olika former av trauma.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net