Hej!
Jag har en lungsjukdom som heter Cystisk Fibros. Jag undrarom det är möjligt att göra en bröstförstoring ändå eller om det skulle innebära några problem?
Tack på förhand!
MVH Lottasandra.
Hej!
När det gäller operationen i sig ser jag inga problem utan de problem som kan bli är i samband med sövningen. Detta bedöms vanligen av narkosläkaren på den klinik du kontaktar.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net