Hej
Jag gjorde en bröstoperationer för 4 år sedan. Implantaten ligger bakom muskeln. Formen är bra MEN jag tycker att det blev alldeles för stora och skulle vilja byta ut dem till mindre implantat.
Hur kommer brösten att blir då? Hängiga? Måste man göra ett bröstlyft?
Jag är 1,60 cm, väger 51-52 kg, är 70 cm under bysten och har 325 cc i implantat.
Hej!
Det borde inte vara någon större fara om du byter till lite mindre implantat men det är såklart så att jag har ju inte sett hur du ser ut idag. Man kan normalt trixa lite grann med typ och form på implantaten för att få så fin form som möjligt.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net