Hej!
Jag hade bröst innan jag födde min dotter men nu har jag knappt ingenting kvar och jag skäms över att visa min kropp pga. brösten.
Det är riktigt jobbigt att byta om bland andra och jag visar mig helst inte.
Kan man få hjälp på något sätt?
Hej!
Det är inte ovanligt att man upplever att brösten ”försvinner” i samband med graviditet.
Vanligtvis räcker det med att göra en vanlig förstoring med implantat för att korrigera men det kan ibland krävas ett lyft samtidigt.
När det gäller eventuell finansiering via landstinget är detta inget de ställer upp på utan man anser detta vara en rent kosmetisk operation.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net