Hej! Jag undrar vad som anses som ”normalhöjd” för bröstvårtor, om man mäter från halsgropen, och mäter man då från mitten av halsgropen eller den nedre kanten? Jag har gjort en bröstförstoring med mentors runda implantat. Muskeln har tryckt upp dem och de ser ”ledsna” ut, ingen fin form alls i profil! De ser ut att ligga för högt, i alla fall i förhållande till vårta/vårtgård. Min läkare erbjöd mig att göra en korrigering t reducerat pris, genom ett minilyft. När jag ”lyfter upp” vårta/vårtgård så de ser ut att ligga i normalt läge i förhållande till implantaten så mäter jag ca 19 cm fr halsgrop-bröstvårta. Men hamnar de för högt upp..?
Har även rippling på sidorna, storlek på implantaten 350 cc mentors runda siliconimplantat. Har de hamnat för långt ut på sidorna? Jag styrketränar, kan det tvinga ut implantaten/få dem att förflytta sig?
Tacksam för svar!!!
/mvh L
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net