Hej!
Jag vill gärna operera brösten när jag fyllt 20, dvs om knappt ett år.
Måste man byta ut implantaten? Hur många gånger tror du iså fall att jag skulle behöva byta mina implantat om jag sätter in dom när jag är 20?
Finns det någon chans att man kan ha implantaten hela livet och hela tiden se bra ut?
Tack för underbar hjälp!
MVH
Magdalena
Hej!
De stora tillverkarna som tex Mentor och Allergan lämnar livstids garanti på sina produkter. Detta innebär att man i teorin ska kunna behålla implantaten livet ut.
Man kan däremot behöva operera brösten ytterligare någon gång under livet. Då oftast med ett bröstlyft eftersom vävnaden åldras och själva bröstet kan komma att hänga ner sig.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net