Hej!
Jag har ammat två barn och har nu platta bröst. Tänker göra en bröstförstoring.
Min längd är 164cm och vikt 59 kg. Jag har nu 80 B och planerar göra 400cc men funderar även på 425cc. Vill att slutresultatet blir naturligt samtidigt som man säger att det försvinner en hel del då man gör under bröstmuskeln.
Vill ej se onaturligt stor ut…
Har du någon åsikt om detta?
Hej!
När det gäller val av storlek på implantaten tar man hänsyn till hur du ser ut och dina önskemål. Normalt kompenserar man för ”vävnadseffekten” vid utprovandet innan operationen.
Alla plastikkirurger har sitt sätt att arbeta och du får fråga hur din doktor resonerar avseende storlek och typ av implantat utifrån dina förutsättningar och önskemål.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net