Ska byta implantat från mentor moderate plus 295cc till mentor hög profil. Detta föreslår min kirurg för att ge mig mer projektion utan att operera in för stort, då jag enligt honom är ”tajt och tunn”.
Är rädd de ska se ut som ”örnnäbbar” i profil, vill hellre ha samma implantat fast större. Hur mycket större tror du jag i så fall ska ha om det ska märkas i profil osv? Tacksam för svar.
Hej!
Tack för din fråga. Det är tyvärr omöjligt att svara på detta eftersom man måste se dig och bedöma dig ”live” för att kunna avgöra vad som skulle passa bäst. Mitt råd till dig är att kanske söka en annan kirurg för en ny bedömning om du inte upplever att din nuvarande lyssnar på dig.
Lycka till!
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net