Hej!
Jag undrar om man kan gå på en konsultation innan man har överhuvud taget bestämt sig för om man ens vill eller när man ska operara sig?
Hur skall man isf. förbereda sig inför en sådan konsultation?
Ska ta med sig något speciellt?
mvh sofia
Hej!
Det bästa är ju att sätta sig in i ämnet och förbereda sig med sina frågor.
Detta kan man bl.a. göra här och på olika klinikers hemsidor.
Det kan också vara bra att gå in på någon chattsida för att få reda på lite grann om hur patienterna har upplevt operationen.
En annan viktig sak tycker jag är vad just du vill uppnå med operationen, hur du vill ha dina bröst osv. Detta ligger ofta till grund för valet av implantat och metod.
Du hittar flera kliniker för bröstförstoring i klinikregistret.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net