Heej!
Jag är en tjej på 18 år och jag undrar vad det är för krav för att få en bröstförstoring betald av landstinget?
tacksam för ett bra svar 😀
Hej!
Det jag vet om detta är att normalt brukar man ha som kriterium fullständig avsaknad av bröst och inte bara små bröst.
Hur man drar gränserna är tyvärr lite subjektivt men många ser förekomsten av ett bröstveck som synonymt med bröstutveckling och då får man betala själv.
Det lättaste för dig är att få en remiss till en universitetsklinik för bedömning.
Lycka till!
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net