Hej,
Jag kollade runt på nätet lite inför min egna operation som kommer äga rum om cirka 5 månader.
Har bestämt mig för att förstora med 450 cc hp. Hittade en annan tjej som hade gjort en liknande (samma storlek osv) operation hon var någort kortare än mig men vi har ungefär samma utgångsläge när det kommer till kroppsform.
Såg på hennes ”bilder” att hon fick fruktansvärda hudbristningar och att dessa försvann efter 1 års tid.
Hur vanligt är detta och vad är riskerna?
Tack i övrigt för en bra sida!
Mvh
Sandra
Hej!
Bristningar i huden i samband med bröstförstoring är inte särskilt vanligt.
Om man får det och hur mycket beror på storleken på implantaten samt hudens kvalitet och detta varierar ju från patient till patient.
Mitt råd till dig är att prata med din doktor om detta. Några risker i övrigt ser jag inte.
MVH
Per Windh
Du måste vara inloggad för att ställa en fråga!
©Copyright 2024 | Integritet & sekretess
Plastikoperationer.net